Subject: FW: 17160 Viru-Nigula - Aseri tee
From: "Eve-Mai Valdna" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 14:58:41 +0300

From: Veiko Hansar | Viru-Nigula.ee <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 8, 2025 3:18 PM
To: Eve-Mai Valdna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 17160 Viru-Nigula - Aseri tee

Tere,

Kellelt oleks võimalik teavet saada T-17160 Viru-Nigula - Aseri tee,
Viru-Nigula alevikku kergliiklustee ehituseks tehniliste tingimuste
saamiseks?

Kavandatud kergliiklutee asukoht:
<https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/qDDAo7VB>
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/qDDAo7VB

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Veiko Hansar | taristuspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372  5750 2662

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.